preskoči na sadržaj

Osnovna škola dr. Franje Tuđmana Lički Osik

vijesti

Koristan priručnik za učitelje i pomoćnike u nastavi

Autor: Paola Medved, 20. 1. 2021. 15:25

UČIMO ZAJEDNO

Priručnik za pomoćnike u nastavi za rad s djecom s teškoćama u razvoju

Uredile:

Tena Velki

Ksenija Romstein

Ivana Duvnjak

Jelena Soudil-Prokopec

Svijetlana Škrobo

 [više]

Preokrenuta učionica ili obrnuta nastava - učimo kod kuće, a u školi produbljujemo znanje

Autor: Paola Medved, 19. 1. 2021. 17:18

Dosad je bilo uobičajeno da se nastava izvodi u školi, u učionici u kojoj bi nastavnik predavao novo gradivo i u kojoj bi učenici usmeno odgovarali ono što su naučili te rješavali testove, a kod kuće bi pisali domaću zadaću i učili. Nažalost sad,trenutno je dio učenika online, pa ovakav način rada mora čekati "bolje dane", no nije na odmet informirati se o pedagoškom pristupu koji će biti temelj za nastavni proces u 21. stoljeću.

Dakle, dosadašnji tradicionalni oblik nastave u pojedinim sredinama sve više potiskuje „pomiješano učenje”, formalni program izobrazbe u kojem učenik, i dalje pohađajući nastavu, sudjeluje u nastavnim aktivnostima, a kod kuće se priprema s pomoću interneta laugh.

 

 [više]

Aktivna metoda učenja koja potiče inkluziju - dizajnersko promišljanje u obrazovanju ili "Design Thinking"

Autor: Paola Medved, 19. 1. 2021. 16:29

Jeste li znali da je dizajnersno promišljanje totalno cool?

Aktivne metode učenja su naširoko poznate kao najkorisnije za razvoj vještina 21. stoljeća ili kao ključne metode potrebne da bi se svladali izazovi nepredvidive budućnosti. Također, ovakvim metodama rada potičemo inkluzivno obrazovanje.

Neki od najpoznatijih i najkorištenijih aktivnih resursa u školama su “preokrenuta” učionica (Flipped classroom), projektno orijentirano učenje (Project-based learning), “gamifikacija” ili skup aktivnosti i procesa za rješavanje problema korištenjem ili primjenom karakteristika elemenata igre (Gamification), učenje temeljeno na rješavanju problema (Problem-solving based learning), učenje temeljeno na istraživanju (Research-based learning) i naposljetku – design thinking ili dizajnersko promišljanje”.

 [više]

Aktivna metoda učenja koja potiče dobru inkluziju - suradničko učenje

Autor: Paola Medved, 19. 1. 2021. 11:32

smileySuradničko učenje jedna je od suvremenih metoda poučavanja koja se temelji na stajalištu da učenje proizlazi iz zajedničkog rada učenika, koji sami otkrivaju smisao sadržaja, a nastavnik ih samo usmjerava. 

smileyDok strpljivo čekamo normalizaciju rada i života u epidemiološkom smislu, informirajmo se o prednostima ovog načina rada, za kojeg vjerujem da je svima dobro poznat. Također je moguće, posredstvom alata za e-učenje koristiti ovu inkluzivnu metodu i u radu online, što će biti zanimljivo vašim učenicima.

winkOdličan link za suradničko učenje u nižim razredima: https://www.profil-klett.hr/suradnicko-ucenje-u-nizim-razredima-osnovne-skole

 [više]

Kako razvijati i graditi pozitivan i autentičan odnos s učenicima?

Autor: Paola Medved, 19. 1. 2021. 11:17

Svaki početak nove školske godine ujedno je i prilika za novi početak u uspostavljanju pozitivnih odnosa između nastavnika i učenika. Sve pogreške i propusti koji su se dogodili u protekloj godini, mogu se ispraviti i temelji na kojima će se graditi nova školska godina također mogu i trebaju biti drukčiji kako bi se uspostavio odnos u kojem će i nastavnici i učenici osjećati obostrano razumijevanje, otvorenu i iskrenu komunikaciju i suradnju. 

 [više]

Teorijska polazišta e-učenja : konstruktivizam i aktivizam

Autor: Paola Medved, 19. 1. 2021. 10:44

Pitanje o smislu učenja i spoznavanju ne samo izvanjske stvarnosti već unutrašnjeg svijeta bilo kojeg učenika postavile su konstruktivistička i humanistička teorija učenja. Pojmovi kao što su virtualne zajednice, e-zajednice, umrežene zajednice učenja sve se češće koriste.

smileyE-učenje ne bi trebalo svoditi samo na programiranu nastavu ili multimedijski hipertekst, ono bi trebalo omogućiti učenicima da budu kreatori svog znanja (konstruktivizam) i, što je čak važnije, svijeta u kojem žive (aktivizam). Suvremeni sustavi za e-učenje kao što je Moodle, Teams i društvene mreže mogu se koristiti za ostvarivanje takvog učenja.

smileyU tako demokratiziranom mrežnom okruženju moguće je ostvariti učenje koje se oslanja na aktivnosti i interakciji samih učenika. U konstruktivističkom pristupu učenje postaje u većem dijelu odgovornost samih učenika koji sudjelujući u različitim socijalnim aktivnostima konstruiraju znanje propitkujući njegov smisao i uporabnu vrijednost kroz interakciju s ostalim sudionicima obrazovnog procesa.

 [više]

Što je intrinzična motivacija?

Autor: Paola Medved, 19. 1. 2021. 08:42

Što je intrinzična motivacija, jedna od glavnih temelja nove kurikularne reforme?
 [više]

Projekt o prevenciji preranog napuštanja škole i školskog neuspjeha inkluzivnim metodama : "Mijenjamo škole, mijenjamo živote" - ide dalje!

Autor: Paola Medved, 14. 9. 2020. 10:26

Zadovoljstvo nam je objaviti, da projekt, koji je skoro bio obustavljen pandemijom koja je početkom 2020. godine zaustavila svijet, ipak se nastavlja! smileyyesheart

 [više]

 



Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
Oglasna ploča
Kalendar
« Siječanj 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 5. 4. 2010.

Ukupno: 3570714
Ovaj mjesec: 1173
Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Arhiva dokumenata
CMS za škole logo
Osnovna škola dr. Franje Tuđmana Lički Osik / Riječka 2, HR-53201 Lički Osik / www.os-licki-osik.skole.hr / ured@os-licki-osik.skole.hr
preskoči na navigaciju